Presentation om mig (Molly)

Hej, 
jag heter Molly och är en tolv årig tjej som bor i Ystad. Jag bor i stan och har min ponny LoveLight på ett stall i,         St Herrestad. Men jag har ingen annat djur än LoveLight, men jag har haft fisk och katt för några år sedan. Nu har jag haft Love i ett år och när jag först fick honom så ville han inte gå på en volt, men nu är han bara den goaste hästen ever. Han är sirka 1,42 i mankhöjd och är lat men man kan få fjutt på honom vissa gånger! 

Min ponny Love (LoveLight) är en 12 årig d-ponny. Man brukar kalla honom albino, men han är egentligen
något som man brukar kalla (caramello,) för han föddes som Isabell. 

Jag bor mitt i stan längst ner i Skåne, i en stad som kallas Ystad. Mina föräldrarna är skilda och just nu bor jag vart annan vecka. Det är min pappa (Joachim) så är mest engagerad i ridningen och min ponny. Medans min mamma (Kim) driver och äger en Sallads bar på regementet. 
Sen har jag två storebröder, Alex som är 27 och Benjamin som är 23. 

Just nu går jag på kunskapsskolan i Ystad, i 6.4 och det är helt klart den bästa skolan ever. Jag tycker att jag har hamnat i en jätte bra klass med världens bästa lärare. Jag satsar mycket på skolan och jag tycker skolan är jätte viktig. Det var en av villkoren för att jag skulle få ha en häst, jag var tvungen att sköta skolan.

Lite snabb fakta im mig. Jag är ungefär 1,58 lång, jag är en choklad monster och har en obsession med hår (OBS, på huvudet.) Jag har ridit sedan jag var 6, och den första hästen jag red på i mitt liv hette Putte och jag var ungefär, någon månad gammal. 
Jag har ingen aning om hur jag fick min kärlek till hästar, mina föräldrar har aldrig ridit och båda var jätte rädda för hästar när jag började rida. Ingen i min släkt rider eller har ridit EVER! 

Nu vet ni iallafall lite mer om mig och jag hoppas att ni kollar in på våran blogg fler gånger och vi hörs igen på onsdag när det är men tur att börja blogga. Massor med kramar! 
//MollyMin ponny LoveLight:)




Ida
2014-09-27 @ 12:54:02

O M G !! LoveLight kan blinka 😉😉

Svar: Haha ja😏
rytttarna.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0