Presentation om mig (Agnes)

Hej allihopa! :)
I detta inlägget tänkte jag endast presentera mig så ni kan få lära känna mig lite mer. Jag heter då Agnes Axtelius och är född 2002 alltså är jag 12 år.
På min fritid spenderar jag all tid jag kan i stallet och på hästryggen. Min nuvarande ponny heter Jamjam och är en 15 årig d-ponny, han är en vit och brun prickig knabbstrupper ponny.
Egentligen gör det riktigt ont i mitt hjärta att sitta och skriva detta på en blogg som alla kan läsa, men det hade varit svårt att dölja så jag får väl berätta för er. För två dagar sedan fick vi reda på att Jamjam är blind i båda ögonen och alltså aldrig mer kommer kunna ridas, men såklart ska jag ha en ny ponny. Både jag och min mamma blev riktigt riktigt ledsna med tanke på att vi vet hur långt jag och han skulle kunna komma tillsammans....men men, allt går alltid inte som man trodde och DET är det jobbigaste med att ha djur :( Aja, innan jag börjar gråta så får jag väl berätta om något annat.
 
Jag bor på en gård längst nere i Skåne med min mamma Maria, pappa Carl-peter, min tvilling Villiam och min storebror Herman. Vi har även två katter, två hundar, en fisk och fyra hästar varav en av dom är utlånad till en ridskola.
 
Jag har precis börjat 6:an i skolan och bestämt mig för att satsa väldigt mycket på skolan och få bra betyg, jag tycker själv att jag är bra i skolan men matten tycker jag kan vara svår ibland. Ifall ni ville veta, haha! ;)
 
Snabb och ganska ointressant fakta om mig: Jag är cirka 1.60 lång.
Jag tror jag väger runt 50 kg.
Älskar typ alla färger men marin blått, brunt och guld är nog mina favoriter.
Jag är säker på att jag vill jobba med någonting med hästar när jag blir stor.
 
Såja, jag tror ni har fått reda på lite mer om mig nu men kommer ni på något annat är det bara att kommentera så svarar jag på det! :)
Vi ses imorgon då jag kommer börja blogga på riktigt, och glöm inte att läsa Mollys pressentation om sig själv som kommer ut lite senare ikväll, kram kompisar!
(Imorgon när vi börjat blogga som vanligt så kommer jag och Molly skriva inlägg varannan dag, jag börjar imorgon alltså på tisdag så skriver Molly på onsdag sen jag på torsdag, hon på fredag osv, så ni kommer få uppdatering varje dag!) //Agnes
Detta är Jamjam :)
 
 
 
 
 
Susanna Maria J
2014-09-22 @ 18:28:56
URL: http://oslofru.com/

Så fin bild på dig!

Svar: Tack så jätte mycket! :)
rytttarna.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0