Mysig uteritt med Luffe

Hej kompisar! Jag har precis kommit in från stallet och en super mysig uteritt med Luffe (mammas islandshäst som jag rider för tillfället nu när jag inte kan rida Jamjam). Jag red somsagt ut i skogen, skrittade, travade och galopperade en runda på ungefär 4 km. Luffe var jätte pigg idag och ville bara galoppera snabbare och snabbare haha, men han är ju väldigt snäll och lyssnar på mig endå :) När jag kom hem igen smörjade jag Jamjams sadel och tog in Luffe i hans box, nu ska dom få vara inne till ikväll och "vila magen", alltså inte äta så mycket gräs. Sen fyllde jag bara på med vatten i deras boxar och gick in.
Detta blev kanske inte det roligaste inlägget men ni fick iallafall lite uppdatering kring dagens ridpass. Förlåt förresten för att jag inte bloggade i tisdags som jag skulle, men jag hade sjukt mycket läxor att göra så jag hann helt enkelt inte, och skolan går ju före att blogga såklart!
Nu ska jag äta kvällsmat och mysa lite, ha det bra så hörs vi på lördag och glöm inte att kolla vad Molly har att skriva imorgon, kram! :)
Har tyvärr ingen bild från dagens ridpass, men ni får iallafall en lite äldre bild på mig och Luffe.
//Agnes
Life of Johanna
2014-09-25 @ 19:01:03
URL: http://lifeofjohanna.se

Tack så mcyket :)

Svar: Ingen fara:)
rytttarna.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0