Mina hööks "höst" favoriter

Hey, 
Idag tänkte jag visa min höst favoriter från hööks. Detta är då lite saker som jag mer än gärna skulle ha på mig
i höst. 

Det är allt från stövlar till ridbyxor! 
Hoppas att ni gillar det. Skriv gärna vad ni tycker om sakerna och vilka era favoriter är! 

Detta är ett par bruna ridbyxor för 699kr

Detta är ett par blåa ridbyxor med ett guldbett på fickan, för 649kr

Detta är absolut min favorit jag tycker det är skit coola med camo, för 549kr

Detta är en jätte snygg ridjacka för höstens uteritter, för 599kr

Det sista men absolut det snyggaste, ett par stövlar för det kalla höst dagarna i stallet, jag tycker det blir ännu bättre med leopard mönstret, för 569kr

Allt finns på www.hooks.se 

//Molly



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0