Onsdag-uteritt

Hej på er, 
igår var det onsdag och på onsdagarna kan jag inte rida i paddocken, pågrund av att det är en hoppgrupp då. Så jag var ute och red en liten runda. Det kommer jag få göra varje onsdag hädanefter. LoveLight är väldigt hyper när vi rider ut, så han gjorde massor av små galopp fattningar under hela uteritten. Uteritt är den bästa taggningen innan tävling. Det är ju hopptävling på söndag, jag ska rida SummerNight City och LoveLight. Jag ska hoppa 60-70 med Summy och 70-80 med Love. Love är ju d-ponny och Summy c-ponny. Ni får önska mig lycka till på söndag, men det kommer en uppdatering på lördag och söndag från mig. Men på fredag och söndag får ni uppdatering av Agnes. 
Ha en bra kväll kompisar! 



//Molly



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0