Barbacka pass

Hej på er.
Förlåt för att vi inte har bloggat på ett tag, men vi har haft mycket att göra och läxorna har bara forsat in. Men jag hoppas att ni har stannat kvar ändå. Idag var jag ute i stallet och körde ett litet barbacka pass. Det gick inte så jätte bra, Love har börjat komma in i tonåren och som ni vet blir hästar också lite jobbiga då! Så han var lite jobbig idag men det gör inget. Men sen var det lite jag också, det är söndag jag var trött och hade inte strukturerat upp passet så jag visste nog inte riktigt vad jag höll på med och flängde runt mest. Men det skiter vi och tänker på det mer till nästa gång. Man har ju sånna dagar ibland där allt bara sikter sig, både häst och ryttare har ingen lust alls. Men men nu lägger vi det bakom oss och tänker på vad jag ska göra det 9 Novemer istället. Jo som sagt så är dressyr grunden till hoppning, håller ni inte med. Så jag ska lära mig ett dressyr program och utföra det med Love framför publik! Lättare sagt, jag ska tävla i dressyr. Det har jag gjort förr, och Love är kung i det också, han kan så sjukt mycket och dressyr är en av hans starka sidor, men även hoppning. Så jag är jätte taggad inför det och vi ska öva så det bara går inte. NU KÖR VI! Jag kom ju trea i dressyr tävlingen i somras. Så det ska nog gå bra. Love är världens bästa ponny vad som än händer och om han blir lite jobbig så gör det inget och jag måste också skärpa till mig. Just det, har ni några tips om någon bra tränare? Till bra pris? Om ni vet om någon skriv i kommentarerna! 
Kram på er såsens vi snart! 
Bjuder på en liten barbacka bild från i somras!
Kung-Love!

//Molly



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0